.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در کمیسیونهای تخصصی مجلس چه می گذرد؟
شش وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس/۴۴ سوال ۴۷ نماینده از پنج وزیر
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند.

شمال نیوز: کمیسیونهای تخصصی مجلس بعداز سه هفته تعطیلی بعدازظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه دارند.

به گزارش شمال نیوز،پنج وزیر جهت پاسخگویی به ۴۴ سوال ۴۷ نماینده در جلسات برخی کمیسیونها حاضر می شوند و زنگنه نیز برای ارائه گزارش در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می شود.

ربعیی و قاضی زاده در کمیسیون بهداشت و درمان علی ربیعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعي بعدازظهر روز سه شنبه جهت پاسخگويي به سؤال محمدصالح جوكار نماينده يزد در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می شود. همچنین قاضی زاده وزیر بهداشت و در مان و آموزش پزشكي جهت پاسخگويي به ۱۸ سؤال ۱۴ نماینده بعدازظهر سه شنبه در این کمیسیون حاضر می شود.

جبار كوچكي‌نژاد نماينده رشت، فتح الله حسيني نماينده قصر شيرين، جعفر قادري نماينده شيراز، محمد حسن آصفري نماينده اراك، سيدباقر حسيني نماينده زابل، شكرخدا موسوي نماينده اهواز، عبدالكريم هاشمي نماينده ميناب، عوض حيدر پور نماينده شهرضا، محمدعلي مددي نماينده ميانه، حامد قادرمزي نماينده قروه، حسينعلي حاجي نماينده شاهين‌شهر، مجيد جليل سرقلعه نماينده لردگان هر کدام یک سوال، نادر قاضي پور نماينده اروميه و احمد آريائي نژاد نماينده ملاير نیز هر کدام سه سوال از این وزیر دارند.

حضور ۲ وزیر در کمیسیون صنایع و معادن بیژن زنگنه وزیر نفت بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می شود و وضعيت فعلي و استرات‍ژي و برنامه‌هاي صنعت پتروشيمي‌كشور در شرايط پساتحريم را بررسی خواهند کرد. همچنین محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگويي به شش سؤال پنج نماینده در این کمیسیون حاضر می شود.

محسن بيگلري نماينده سقز و بانه، عباس رجائي نماينده اراك و كميجان، حليمه عالي نماينده سيستان و غلامرضا اسدالهي نماينده تربت‌جام و تايباد هر کدام یک سوال و ابوالقاسم جراره نماينده بندرعباس و حاجي‌آباد نیز ۲ سوال از این وزیر دارند.

نعمت زاده، گودرزی و ربیعی در کمیسیون عمران مجلس بعدازظهر سه شنبه محمدرضا نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجارت جهت پاسخگويي به سوال زهره طبيب‌زاده نماينده تهران، اسلامشهر، ري، شميرانات و پرديس، محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان جهت پاسخگويي به سوال جليل جعفري نماينده خلخال و علی ربيعي وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي نیز جهت پاسخگويي به سوال عباس صلاحي نماينده تفرش در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می شوند.

حجتی در كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي محمود حجتی وزير جهاد كشاورزي بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگويي به ۱۶ سؤال ۱۵ نماینده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر می شود.

احمدآريائي‌نژاد نماينده ملاير، یعقوب جدگال نماينده چابهار، ‌نيك‌شهر و كنارك ، قاسم عزيزي نماينده شازند، مهدي عيسي‌زاده نماينده مياندوآب،‌شاهين دژ، سيدحسين نقوي حسيني نماينده ورامين، قرچك و پيشوا، محمدسعيد اربابي نماينده ايرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بنت و آشار، سيدسعيد زمانيان دهكردي نماينده شهركرد، محمدصالح جوكار نماينده يزد و اشكذر، كمال عليپور خنكداري نماينده قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار، اميرعباس‌سلطاني نماينده بروجن، سيد عنايت‌اله هاشمي نماينده سپيدان، حسين نياز آذري نماينده بابل هر کدام یک سوال و ايرج عبدي نماينده خرم‌آباد و دوره و الهيار ملكشاهي نماينده كوهدشت مشترکا یک سوال و عبدالوحيد فياضي نماينده نور و محمودآباد نیز سه سوال از این وزیر دارند.افکار


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.